onsdag 27 januari 2010

Blåjeans

En ettåring med stenhård vilja och ett födelsedagsbarn med feber och krupp kan sammanfatta det senaste dygnet. När jag frågade Karla tyckte hon i alla fall att födelsedagen hade varit lyckad. Det var tur att jag fick fyraåringspresenter och inte treårspaket, sa hon och fnissade när hon skulle gå och lägga sig igår. Och sen fick jag ju bestämma vad vi skulle äta till middag. Det var bra. Jag kan avslöja att den kulinariska måltid jag fick ställa fram på bordet bestod i blodpudding och lingonsylt :) Man får inte alltid det svar man tror.

Nu finns de fyra första jeansarmbanden, tillverkade av ett par älskade men utslitna Dolce Gabbana-jeans, ute i butiken. Det kommer att bli fler. Jag kommer precis som med sidenarmbanden att färga in spetsarna på en del. På kakfatsfronten kommer det att droppa in nyheter nästan varje dag nu ett tag. Jag har ett par riktiga skönheter som jag hoppas kunna lägga ut i morgon.

5 kommentarer:

  1. Åh underbara:) Ha en fin dag! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Superfina! Återkommer med beställning!

    /Susanne

    SvaraRadera
  3. Duktiga du!
    Så supersnygga armband :)
    /P

    SvaraRadera
  4. Mycket snygga armband, jag kommer köpa ett. Men jag kollar ut ett lämpligt på lördag. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Väldigt fina armband Ida! Tråkigt att höra att Karla var sjuk på sin fölse, men huvudsaken är ju att hon var nöjd med sin dag. Radhusbiff serverades och åts med glädje även hos oss häromdagen.
    Kram Therese

    SvaraRadera