onsdag 15 juli 2009

Ordning




Äntligen! Äntligen börjar det bli lite ordning och reda i källaren (alias Hellhole.) Mitt arbetsrum är på gång nu! Färgen på väggarna är fortfarande gräslig, men man kan ana känslan av hur det kommer att bli. Ordning. Frid.

De senaste dagarna har jag dammat, torkat, sorterat och slängt. Siden i en låda, vindtyger i en annan. Segelduken fick en jättekorg flätad i bananblad, Granliden. Jag gillar den och har funderingar på att investera i två till. Under källartrappen finns ett utrymme där de skulle passa perfekt, är dessutom bra till förvaring.
mm
Jag ska visa mer en annan dag. Nu ska jag tända grillen, njuta av sommaren med familj och goda vänner!

3 kommentarer:

  1. Gud vad fint! Verkar vara så skönt med eget rum med allt material och tyger. Verkligen kul för dig.
    Grilla is the shit. Rosévinet flödar denna sommar!

    Karin L

    SvaraRadera
  2. Karin L: Ja, det blir nog bra vad det lider. Underbart att ha ett eget arbetsrum där jag kan samla alla mina pysselgrejer.

    Grilla is definetely the shit, så även rosévinet ;)

    SvaraRadera
  3. Åh HÄRLIGT!!!!
    Vad duktig du är! Vill du komma hit å fixa med ;p
    Vi är hemma igen efter någta härliga dagar vid havet med tokmassa shopping :D

    Nej, ut i solen igen! Snäckan sover m sin far helt slut efter invigningen av poolen :) (110 liter inhandlad på ö&B hihi)

    Glad sommar sol!!!
    Kram

    SvaraRadera